вівторок, 12 січня 2016 р.

Шановні відвідувачі блогу!

Мене звати Наталя і я рада вітати Вас на сторінках свого блогу!

Сподіваюсь на те, що розміщений матеріал зацікавить Вас, а також допоможе Вам у вихованні та навчанні своїх дітей, вихованців.

На сторінках блогу Ви знайдете інформацію з пошуково - дослідницької діяльності  та екологічної свідомості дітей дошкільного віку.







"Скажи мені - і я забуду,
Покажи мені - і я запам'ятаю,
Дай спробувати - і я зрозумію" 
Китайське прислів'я 

В.О.Сухомлинський 
"Дитина мислить образами. Це означає, що слухаючи розповідь вихователя про подорож краплини води, вона має у своїй уяві сріблясті хвилі вранішнього туману, і ніжну хмару, і гуркіт грому, і веселий дощ. Чим яскравіщі в її уявленні ці картини, то глибже осмислює вона закономірності природи"  

М.Подд'яков
 "У експериментально - дослідницькій діяльності дитина виступає як своєрідний дослідник, який самостійно впливає різними способами на навколишні явища і предмети для ефективнішого їх пізнання, освоєння"