Вихователь-методист комунального закладу
Паладій Наталя Олексіївна
Моє життєве кредо "Віддай людині крихітку себе - за це душа наповнюється світлом"
Моє педагогічне кредо "Учитись важко, а учити ще важче, але не мусиш зупинятись ти. Як людям віддаси усе найкраще, той сам сягнеш нової висоти"
- Народилась у м. Харкові.
- Навчалась у ХЛ № 62 Харківської міської ради з 1986-1997 рік.
- Закінчила Харківський національно - педагогічний університет імені Г.С.Сковороди і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Дошкільне виховання” та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки та психології, вихователя дітей дошкільного віку, організатора – методиста з дошкільного виховання, сімейного педагога.
- Працюю вихователем у комунальному закладі "Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 2 Харківської міської ради" з 2003 року і маю стаж роботи 22 роки. Кваліфікаційна категорія “Спеціаліст вищої категорії”. Педагогічне звання "вихователь - методист".
- За сумісництвом працюю вихователем - методистом, стаж роботи на посаді 10 років, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання "старший вихователь"
- у 2023/2024 навчальному році працювала у метро школі на м.Університет м.Харкова тьютором.
Мої публікації:
- Збірник наукових праць "Інноваційна наука: пошук відповідей на виклики сучасності" від 30.05.2025 року - наукова робота "Вплив STEM - освіти на розвиток критичного мислення молодших школярів"(595 стор.)
- Джерело педагогічних інновацій. Професійний розвиток педагога: нові вимоги та нові рішення. – Випуск No 1(45). – Харків: Харківська академія неперервної освіти. 2024. – 244 с. - стаття "Використання штучного інтелекту як інструменту розвитку професійної компетентності педагога" (174 стор.)
- Джерело педагогічних інновацій. Безпечна освіта. Науково-методичний журнал. – Випуск No 1(41). – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2023. – 215 с. - стаття "Відкритий та безпечний інформаційно-цифровий простір у закладі освіти" (89 стор.)
ПОРТФОЛІО
Вихователь - методист. Хто це?Вихователь-методист: Серце та мозок дошкілля
Вихователь-методист – це ключова фігура в закладі дошкільної освіти, справжній наставник, який поєднує в собі творчість, глибокі знання педагогіки та талант організатора. Це не просто посада, а покликання, що допомагає вихователям зростати професійно, а дітям — отримувати найкращі умови для розвитку.
Уявіть собі садок як великий, злагоджений оркестр. Діти — це маленькі, талановиті музиканти, а вихователі — диригенти, які допомагають їм розкрити свій потенціал. Так от, вихователь-методист — це головний диригент цього оркестру. Він створює партитуру, навчає диригентів, підтримує їх, щоб кожен інструмент (кожна дитина) звучав гармонійно.
Основні обов'язки вихователя-методиста:
- Наставник і ментор. Він допомагає вихователям удосконалювати їхні навички, ділитися досвідом і знаходити нові, сучасні методики роботи з дітьми.
- Творець і розробник. Цей фахівець відповідає за створення освітніх програм, сценаріїв свят, розваг та інших заходів, які роблять життя в дитячому садку яскравим і цікавим.
- Організатор. Він організовує семінари, майстер-класи та інші заходи для підвищення кваліфікації педагогів, щоб вони завжди були в курсі найновіших тенденцій у дошкільній освіті.
- Керівник навчального процесу. Методист контролює, як проходить освітній процес у групах, надає рекомендації та допомагає вирішувати складні ситуації.
На перший погляд, це може здаватися складною і сухою роботою, але насправді вона наповнена творчістю і любов'ю. Методист — це людина, яка бачить потенціал у кожному педагогові, допомагає йому розквітнути і передати цю енергію дітям. Це провідник у світ якісної дошкільної освіти, чия щоденна робота робить наше майбутнє світлішим.